Orožnova koča (1346 m), 14.6.2024

Gozd diši po vlažnem poletju! Cvetje se bohoti, zdaj je pa res vse zeleno in rine ven od vsepovsod. Tudi nebo se zdi bolj poletno, nekaj je v zraku.

Na moji notranji poti do koče se mi je tokrat pridružil moj pradedek, ki je v Bohinjski Bistrici živel v letih od 1877 do 1956. O njem ne vem veliko, ampak dovolj, da sem začutila, da se z njim lahko povežem v nečem lepem. Da se z njim lahko povežem skozi hojo v hribe in skozi moja doživljanja ob tem, saj je tudi njega nekaj povezovalo s hribi, ker je bil gorski vodnik in je bil mnogokrat na Triglavu. V letu 1906 se je udeležil prvega tečaja za gorske vodnike, ki je potekal v okviru Slovenskega planinskega društva. Datum njegove smrti je datum mojega rojstnega dne, le letnici sta oddaljeni 30 let. Hvala, dragi pradedek, da si utrl pot!







Ni komentarjev:

Objavite komentar

Rudnica (946 m), 11.9.2024

Jesen v gozdu, gozd v jeseni. Preproga iz listja, ampak posušenega, ne tistega jesensko odpadlega. Tudi vonj gozda je drugačen od tistega pr...