Ravenska pot, 24.12.2023

Nadvse so me navdušile planinske obhodnice (vezne ali točkovne planinske poti), ki jih je v Sloveniji kar nekaj - s tem se mi je odprl nov svet (ne, ne obstajata le Slovenska planinska pot in Bohinjska planinska pot in ja, obstajajo tudi krajše obhodnice). V svoji knjigi Obhodnice na Slovenskem jih je z vsemi potrebnimi podatki predstavil Nikola Guid, jaz pa sem po dolgem času spet podčrtovala, označevala in delala izpiske ter hkrati pisala planinskim društvom in jih prosila za dnevnike s prostori za žige.

In Ravenska pot (poleg nekaj vrhov Obhodnice Ratitovec na dan 17.12.2023) me je prva popeljala v ta nov svet. 

Pot se začne pri Rekreacijsko kulturnem središču Ravne (REKS), vodi mimo razvalin gradu Forhtenek preko Vrholanovega vrha (710 m), ki je najvišja točka poti, mimo kmetije Abidnik in nazaj na izhodišče. Čas hoje je 3-4 ure za slabih 14 km poti. Pot je dobro označena, markirana in na nobenem križišču ni dvoma, kam nadaljevati (le na enem delu, ko se spuščamo s kmetije Abidnik proti izhodišču, ko pridemo (mimo vodohrama) iz gozda pri stop znaku ne zavijemo ostro levo, ampak gremo naravnost po cesti - pot gre naravnost in markacija je malo za ovinkom naprej). Če pa ne poznate poti do samega izhodišča (REKS), se ne zanašajte na google in njegova navodila za pot - ta pelje mimo kmetije POC po gozdni cesti; najdite pot do Ravn, kjer se proti REKS-u zavije z glavne ceste.

Hvala za dobrodošlico, pa začnimo.


 Race.

Pri češnji, razgled na Velenje.

Grad Forhtenek.


Pod Vrholanovim vrhom.

Razgled z Vrholanovega vrha proti Velenju in Šoštanju.



Proti Abidniku, gor in dol po grebenu, pogled nazaj.

Naselje Razbor.

Razgledna ploščad.

Na dvorišču kmetije Abidnik.



Toliko se spustimo, da dimniki iz Šoštanja le še kukajo nad drevesi.

Še do glavne ceste mimo bara in trgovine z gradbenim materialom.

Ob glavni cesti.

Zaključek, ki je bil začetek.


Dnevnik je na voljo na spletni strani PD Šoštanj.



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Okrog Bohinjskega jezera, 21.4.2024

"Jezero, kaj maš za mene?", se mi je postavljalo vprašanje, ko sem se včeraj odločila, da grem danes zjutraj hodit okrog Bohinjske...