Orožnova koča (1346 m), 2.1.2024

Tokrat se ob hoji navzgor spomnim na svoje breme, ki sem ga pustila v gozdu zadnjič.

Ponovno mi da občutek, da je še vedno zadovoljno tam, na mrazu, brez mene. 

"Ampak, a ne bi tokrat šlo z mano?" 

Spoznam, da ga tokrat na videz potrebujem jaz - sem nekoliko otožna in kot da želim to nekam prevalit, nekje iskat tolažbo. Breme (del njega) je končno zadovoljno tam, na mrazu, brez mene, jaz pa ga vabim nazaj k sebi... 
 
Ne, ne, svojo sedanjo otožnost bom sama nesla, moje preteklo breme nima nič z njo (je že samo sebi dovolj), naj bo le zadovoljno in mirno še naprej.



Vrhovi Karavank, zasneženi in rahlo z zahajajočim soncem obsijani.




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Orožnova koča (1346 m), 5.5.2024

Stojim na pragu poletja, pomlad me nežno potiska naprej, da prestopim v ta razširjen prostor. Zaobljeno bel Triglav in megla v dolini. 25.4....