Juliana trail – etapa 7: Stara Fužina - Bohinjska Bistrica, 8.8.2024

Moje izhodišče je bil Ribčev Laz, kamor sem se ob 16.55 pripeljala z avtobusom iz Bohinjske Bistrice. Etapa 7 se sicer začne v Stari Fužini in je dolga 11,2 km, je ravninska.

Hitro sem našla pot, ki gre ob parkirišču pred trgovino skozi vas, naprej po kolovozu in skozi gozd.

Vesela sem bila, da sem na poti; da lahko to pozno popoldne užijem na tak način, s sprehodom od jezera do "Bistrce". Moje misli in občutki (zaradi hrupa dneva) so bezljali naokrog in moje telo je bilo pripravljeno, da jih odprtih rok povabi v naročje in ponudi prostor, da se sprostijo.

Grem skozi Polje, Žlan. Ja kako je tu lepo! Odprejo se prvi razgledi.


Triglav je v oblakih.

Dež prihaja. Oblečem vetrovko.


Z Žlana proti Bohinjski Bistrici.

Pa še Lisec s te perspektive.

In na Dobravi pogled nazaj v smeri Bohinjskega jezera.

Doma sem bila ob 18.40, dež me je ujel šele ob zaključku etape, čeprav sem ga pričakovala že od Žlana dalje.

Pot je dobro označena, le na dveh ali treh razpotjih sem pogledala na zemljevid. Glede na ostale etape Juliane je ta res kratka, ampak ponuja veliko za raziskovanje okolice - npr. Bohinjsko jezero, Korita Mostnice v Stari Fužini, Izvir Bistrice (na Dobravi se pot odcepi proti izviru), Vogar, razgledišče Peč, Rudnica, razgledna točka pri nekdanjem hotelu Bellevue, slap Savica, slap Grmečica.

Pot sem poznala le v enem delu in zdaj, ko poznam celo, jo lahko dam na seznam idej za sprehod, ko mi / nam ne bo do sopihanja v hrib.

1 komentar:

Rudnica (946 m), 11.9.2024

Jesen v gozdu, gozd v jeseni. Preproga iz listja, ampak posušenega, ne tistega jesensko odpadlega. Tudi vonj gozda je drugačen od tistega pr...