Orožnova koča (1346 m), 16.11.2023

Če bi mi kdo pred leti napovedal prihodnost, bi med drugim rekel: "Po službi, ko boš prišla domov, boš z veseljem šla na Orožnovo. Novembra. Ne glede na vreme. Tudi v temi." 

Jaz bi mu pa rekla: "Dober vic ja! Imam sicer željo, da bi se napoved uresničila, ampak jaz grem po službi, ko pridem domov, z veseljem počivat na kavč. Pogosto. Ne glede na vreme. Predvsem v temi."

Mene je sicer vleklo ven, v ji aktivnost, ampak izgovori so pogosto preglasili to željo, ta notranji klic. 

Ker je ena od odlik notranjih klicev vztrajnost, sem izgovore počasi lahko ustrezno naslovila in jih vrnila dejanskim lastnikom tja nekam v preteklost, kamor sodijo in niso več delovali v moji sedanjosti. Svoboda!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Martinova pot, 11.5.2024

Martinova pot je še ena planinska (vezna) obhodnica, ki je dolga 25 km – prehodimo jih v 7-8 urah in na kontrolnih točkah naberemo 8 žigov. ...