O meni / o strani

V letu 2020 sem prvič postala mamica. Na tej poti se mi je proti moji volji pridružila sopotnica, ki me je tesno spremljala vse od poroda in še 4 mesece po rojstvu fantka, rečejo ji Poporodna depresija. 

Fantek je bil torej rojen, mamica pa še ne. Poporodna depresija me je sesula tako močno, da mene enostavno ni bilo več in sem se izgubila. Sesula in izgubila sem se pod težo bremena in odgovornosti, ki jo je na videz prinesel dojenček. V tem životarjenju mi je vendarle uspelo najti strokovno pomoč psihiatrinje, ki mi je predpisala antidepresive in psihoterapevtke, s katero sva začeli s terapijami. Ko sem s strokovno pomočjo psihoterapevtke ozavestila, da je ta teža bremena in odgovornosti, ki niso moje, vtisnjena vame, mi teče po žilah in je z mano že skoraj vse življenje, se je naredil dan in Poporodna depresija je dobesedno čez noč odšla, saj je opravila svojo nalogo. 

Mamica sem bila rojena in to, ta preporod v trenutku, je bil moj čudež. Vse moje izkušnje in poti v življenju so se stekle v ta trenutek, ki me je sesuto spet sestavil, da je prišlo svetlo, prenovljeno nadaljevanje mojih poti.

Ena od teh poti me danes vodi v hribe, v gore. Hribi hribi hribi. Potrebujem jih! Tam srečam sebe, se napolnim do vrha in čez; to želim deliti. Tisto, kar me napolni. Želim deliti tudi tisto, kar me je izpraznilo - poporodna depresija. Da moje poti ne ostanejo le z mano, ampak se sprostijo preko besede in fotografije v svet, v srečanja.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Orožnova koča (1346 m), 19.5.2024

Narava je ozelenela. V moji duši cveti. Kakšen bo sad jeseni, ne vem. ... Zadnji, zame 35., vpisni dan Prijateljev Orožnove koče 2024. Pogle...