Peč (razgledišče) (650 m), 22.10.2023

Zapeljala sem se do Ribčevega laza, kjer sem pustila avto. Potem sem šla čez most in mimo cerkvice, proti Stari Fužini in tam desno čez most preko reke Mostnice in malo za tem levo v gozd. Lepa gozdna pot se počasi vzpenja in v cca. 30 minutah pripelje na razgledno točko Peč (650 m) s čudovitim pogledom na Bohinjsko jezero in hribe, ki ga obdajajo. Pot je ves čas vidna, na poti so tudi table (na enem od razpotij se pot odcepi tudi proti Rudnici). Na poti je tudi dovolj materiala (veje, listje, mah, korenine, kamni, gobice, rastline, storži, ...), da 3-in več-ali malo manj-letnik motivirano hodi do cilja, seveda v več kot 30 minutah. Je pa precej podrtega drevja, tako da gozd ni več takšen, kot je bil.

Na razgledišču je klopca. In ko je posijalo še sonce... Brez besed. Vračala sem se po isti poti in postala še na mostu, da sem v sliko ujela trenutek na obe strani mostu - proti Ukancu preko jezera in proti Peči preko Jezernice, ki teče iz jezera. In, da sem se lahko skozi otroške oči čudila, kako je možno, da pogledaš v jezero in vidiš nebo in oblake.

 

Peč - pogled na Bohinjsko jezero, Komno naravnost, desno Pršivec.  

Peč - pogled na Ribčev laz spodaj, postajo žičnice smučišča Vogel zgoraj.

 

Pot skozi gozd - pogled naprej, v smeri Peči.

 
Pot skozi gozd - pogled nazaj. 
 
Table na poti.

Z mostu proti Ukancu.
 
Z mostu proti Peči, iz jezera teče Jezernica.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Orožnova koča (1346 m), 19.5.2024

Narava je ozelenela. V moji duši cveti. Kakšen bo sad jeseni, ne vem. ... Zadnji, zame 35., vpisni dan Prijateljev Orožnove koče 2024. Pogle...