Orožnova koča (1346 m), 27.10.2023

Take spremljave na Orožnovo še nisem doživela. Voda voda voda. Ker je bila zame pot na nekaterih delih neprehodna (nisem upala preskočiti hudournika - a je to hudournik?) in sem iskala prehod, se je moj pohod malo podaljšal, kar mi najprej ni bilo všeč (a naj zaključim in grem domov; a naj še poskusim po drugi poti; ne bi zdaj šla domov brez vpisa; ...), ampak zdaj to vzamem nazaj in bi še enkrat šla tako. Ker me je tako dalj časa spremljal zvok deroče vode in ker sem več časa preživela v naravi in hoji in v lepem dnevu.

Nekje je izvir, nekje voda začne teči. Samo gre, išče pot, nosi s sabo. Še prej mora deževati. Kapljica na kapljico. Ena nima moči. Ampak več njih pa. Proces.

Sem iskala pot in jo našla.


Nad bazenom. Se prvič obrnem (poskušam še sicer v strmini gor ob vodi, ampak neuspešno).


 
Drugi poizkus. Ne bo šlo. Pot je odneslo, vode je pa preveč. Ne vem, a je pot odneslo zdaj, a v enem prejšnjih nalivov.




 
Tretji poizkus. Tukaj bo pa šlo. Levo gre pot proti Planini za Črno goro, naravnost za Orožnovo kočo.





 
Jesenski orkester še ni utrujen.
 
Pogled na Bohinjsko kotlino.

 



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Orožnova koča (1346 m), 19.5.2024

Narava je ozelenela. V moji duši cveti. Kakšen bo sad jeseni, ne vem. ... Zadnji, zame 35., vpisni dan Prijateljev Orožnove koče 2024. Pogle...